Problemer med at bestille i ShopFRDK?

Hvis du oplever udfordringer med at bestille varer i ShopFRDK online i vores webshop, er du mere end velkommen til at ringe og få personlig betjening.
Har du problemer med at bestille varer i vores online-shop, kan du ringe til en medarbejder.

Vi er blevet bekendt med, at der er nogen, der har udfordringer med at få fuldført en bestilling i vores webshop.

Sidder du med sådan et problem, er du mere end velkommen til at ringe til vores faglige medarbejder Søren Søndergaard på telefon 5388 7550 eller mail .

Hvis teknikken driller, er det intet problem at bestille manuelt, dog er ordren hurtigst ekspederet, hvis det kan lade sig gøre at betale med kort eller mobile pay.

Vi ser frem til dit opkald – det er altid en fornøjelse at få jer medlemmer i røret.

  1. Gå ind på shoppen via www.frdk.dk
Du finder ShopFRDK øverst til højre på FRDKs hjemmeside frdk.dk.

2. Find de ønskede varer

Yderst til venstre er der en menu, der viser, hvilke varekategorier vi har. I kategorien frø kan du klikke på krydset, og kan vælge, om du vil se enkeltarter eller blandinger med mere.

3. Vælg varianter, hvis der er flere pakningsstørrelser (2, 5, 10, 15 kg eller big bag)

Når du har valgt den vare, du gerne vil have, skal du vælge pakningsstørrelse, hvis der er valgmuligheder. Afslut med at klikke “Tilføj til kurv”.

4. Gå til kurven og kontrollér din bestilling

Nu kan du trykke på knappen “Se kurv” for at se, hvad der er puttet i.

5. Udfyld alle oplysninger og vælg, hvordan du vil betale

Udfyld alle felter og vælg om du vil betale med mobile pay, kort eller bankoverførsel. Ekspeditionen går hurtigst med mobile pay eller kort, da vi kan se din indbetaling med det samme. Husk også at sætte kryds i boksen, hvis du accepterer vores handelsbetingelser. Afslut med at godkende ordre.

Del denne artikel

RELATEREDE ARTIKLER

frdk logo
Nyhedsbrev

Gå ikke glip af noget!

Vi spammer ikke! Læs vores privatlivspolitik hvis du vil vide mere.